Gooood friday is here , estoy celebrando! Igår kväll fick jag läsa om dagen då jag fick evig-seger. Jag satt igår och ba tänkte ''varför är det så viktigt att Jesus dog?'' Jag läste vidare i bibeln och fick upp '' Lukas 12:22 '' 
Gud har inte kallat  oss till att vara modeller inte heller att försöka vara perfekta. I jesaja står det om en profetia när Jesus skulle komma '' Jesus kommer med det nya förbundet'' . Allting som jag dagligen får kämpa mig igenom , stress, åress och ångest - det behöver inte jag ta på mig. All skam och synd är tagen därför kan jag känna äkta FRIHET ifrån den här världen , istället blickar jag framåt och ska få den
eviga skatten. 
Jesus frihet är öppen att få 24/7 - den dagen du väljer att ta emot hans förlåtelse och inre-frid DÅ BÖRJAR LIVET. 


TACK JESUS. Jag är såå lycklig att få vara ditt barn. 


Besos Y abrazos 
Robinita
 

Kommentera

Publiceras ej