Imorgon så har jag spenderat fjorton dagar här. Det börjar kännas mer och mer som hemma. Delvis för att familjen är väldigt goa mot mig och för att Gud har varit varigt så trogen. All den oro jag hade innan jag åkte - om jag skulle få vänner, s
 
Skulle familjen vara bra?, God  mat? , lärarna och allt det som påverkar min vardag. 

Jag är så överraskad hur Gud bara har välsignat mig. Han är så underbar. I told him '' I will follow you, I will trust you - give me faith '' 
Och här är jag nu. Vääldigt lycklig och tacksam! 
Idag är faktiskt den första dagen på väldigt länge som jag bara har kunnat sitta här på min säng, skriva i min blogg och inse hur bra jag har det. 


Jag saknar er alla där hemma, tack för alla  era meddelanden på facebook, asså bomba mig med frågor om ni vill jag kommer alltid uppskatta att någon vill höra av sig. Och även tack till er som läser min blogg - ni som vill veta what's going on here in Fuengirola.

Men YES  I am doing fine. SHOUTOUT TO GOD. 

Önskar alla en riktigt fin kväll.

hahahah detta som står ovanstående var skrivet i fredags.. min lugna kväll avbröts innan jag hann avsluta inlägget  - då jag fick oväntat besök av Julio, en riktigt skön spanjor, som jag snackade med i en och en halv timma. Mi nuevo amigo. 

Besos & Abrazos 
Robinita

Kommentera

Publiceras ej